Konbentzionalak, elektrikoak zein autonomoak, kotxeek espazio bera kontsumitzen dute

@urbanthoughts11-ren bidez

✅ Gaur Europako hainbat hiritan «Kidical Mass» mugimenduaren kontzentrazioak egin dira, haur eta gazteak bizikletan modu seguru eta independentean mugitzea eskatzeko.

Hona hemen Bartzelonako irudiak.

@FerranRodes-en bidez

🇳🇱 Bizikleta elektrikoen erabiltzaileen erdiek kotxea gutxiagotan erabiltzen dute bizikletak erosi zituztenez geroztik

fietsberaad.nl/kennisbank/paal

✅ New Yorkek %25 murriztuko du kotxeentzako tokia 2025erako.

✅ Horrela, oinezko, txirrindulari, bus eta landaretzarentzako leku gehiago egongo da.

electrek.co/2022/05/12/nyc-wan

🇳🇴 Norvegiak kotxe elektrikoen erabilera murriztu nahi du, eta oinezkoak, bizikletak eta garraio publikoak bultzatu.

✅ Gobernuak kendu edo murriztu egingo ditu ibilgailu elektrikoak erosi eta gidatzeko pizgarriak.

forococheselectricos.com/2022/

EuroDisney, aparkalekua ala parkea⁉️

@AntiVoiture-ren bidez

Edorta Bergua (r)en bultzada

@edorta Ez dakit badagoen, seguruenik nonbait bai, baina ondo legoke jabetza kolektiboko kotxe konparituen ereduan, mugikortasun kooperatiba baten zerbitzua izatea. Izan daiteke adibidez, sortzen hasi diren Energia Komunitateen funtzio bat.

Bizikletak erabiltzeko egungo formulak (konbinagarriak):

🔸 Jabetzan.
🔸 Autozerbitzu-erregimenean, bizikleta partekatuen sistema publikoen bidez.
🔸 Unean uneko alokairuan dendetan.
🔸 Iraupen luzeko alokairuan (mantentze-lanak barne ala ez).
🔸 Bidaiari gisa.

Besterik bururatzen?

Edorta Bergua (r)en bultzada

✅ Europako Batzordeak kotxeak aparkatzeko solairu oso bat (117 toki) honela birmoldatu du:

🚲 704 aparkaleku
🛴 24 patinete aparkaleku
🛅 246 armairu
🚿 22 dutxa

Bizikleta elektrikoen salmentak Europan 2021ean:

🇩🇪 (2 milio, + %3)
🇨🇵 (660.000, + %28)
🇳🇱 (488.000, - %12)
🇮🇹 (295.000, + %5)
🇪🇸 (224.000, + %5)
🇦🇹 (222.000,+ %9)
🇨🇭 (187.000, + %9)
🇨🇿 (123.000, + %2,5)

🇺🇸 Massachusetts eta Oregon, AEBetako txirrindularien aldekoenak diren Estatuen arteko sailkapeneko lehenak dira

bikeleague.org/content/new-202

Bizikletentzako aparkalekua, Debako bizitegi-eraikin baten atarian.

Bihartik aurrera maskararen erabilera derrigorrezkoa izango da Euskal Autonomia Erkidegoan, bizikleta garraiobide gisa erabiltzean.

eldiario.es/euskadi/euskadi-ob

Espainiako Gobernuak 800 milioi bideratuko ditu Renove beste plan batera.
cadenaser.com/ser/2020/05/08/e

Kopuru hori da bizikleta elektrikoak erosteko inoiz emandako laguntza guztiak (1,3 milioi) baino 615 bider handiagoa.

2013-2018an 27.224 auto elektriko eta 275.850 bizikleta elektriko saldu ziren.

Erakutsi zaharragoak
Mastodon.eus

mastodon.eus euskararen eta euskal kulturaren komunitatearentzat sortutako Mastodon sare sozialeko euskarazko instantzia bat da.